Jag gillar detta rosé bubbel men tyvärr blev min beställning förstörd på vägen, så jag fick inte leveransen och nu får jag vänta flera veckor låter det som. Inget bra att det blir krångligt att beställa.
Jag har inte fått det ännu, men jag smakade vinet hos er och tyckte det var jätte gott!