De ligger på hyllor i matförrådet för kommande behov i sommar. Jag vet att de är bra eftersom jag handlat från Er länge nu. Glad Midsommar 🌱🌿🌱
2026-04-05 Inger Sandell Norén
Hitills bara testat en: Prosecco Doc Brut till stor belåtenhet för mig och gäster. Vi njöt den utan tillbehör före påskbuffén. Den yngsta i sällskapet kände päron och sommarblommor. Bra för en nybörjare.